5 days to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Laura Coppens - WaarBenJij.nu 5 days to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Laura Coppens - WaarBenJij.nu

5 days to go

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Januari 2013 | Nederland, Tilburg


Zo.. Back to reality. Aanstaande maandag is het al zover.

Ik heb de afgelopen weken echt als een gek geleefd. En het was top!! Ik heb me gedragen alsof het de laatste dagen van mijn leven waren, en ben erachter dat dat het beste is wat je kunt doen. Ik heb het idee dat ik nu echt klaar ben voor vertrek. De feesten zitten erop, als ik terug kom gaan we natuurlijk gewoon verder waar we nu gebleven waren.
Ik zal jullie even inlichten over hoe de afgelopen weken er zo ongeveer uit zagen. Samen met mijn partymaat Miran is de partymodus met NYE goed van start gegaan in Amsterdam. Voordat ik wilde gaan stond ook de noxx in Antwerpen nog op mijn lijstje. En voor een wilde, onverklaarbare avond kan ik daar dan natuurlijk het beste naartoe met niemand minder dan stef (lees: ''two hands on one belly''). Week 2 stonden we dus in de noxx, antwerpen. Dit was weer een nacht voor in de boeken, en geloof me; het is al een heel boekwerk. Toen we die maandag weer gewoon aan de bak moesten bedacht ik me dat het eigenlijk wel heel vet zou zijn om ook nog even het feestje van Wildstylez (19 jan) in de HMH mee te pakken.

Stap 1: Stef op de hoogte stellen van dit feest
Stap 2: Stef overhalen mee te gaan
Stap 3: Deal sluiten met Stef (zie foto gesprek)

De deal was dus dat Stef met mij meeging naar X-Qlusive, als ik dan a.s. zaterdag wéér met haar mee zou gaan naar de noxx. Ik kan jullie vertellen.. Het viel me even zwaar dat ik zo voor het blok gezet werd en gechanteerd werd om weer met haar mee op chantenel te moeten. Maargoed.. Na even met die pijnlijke gedachte rond te lopen had ik toch wel een beetje aan het idee kunnen wennen. Die zaterdag in de noxx was het op het begin heel onwennig en saai, maar uiteindelijk was het wederom toch bést leuk. Rijnen had besloten dat ze het niet langer aankon een feestje met ons te missen, dus ook zij was paraat. Na het nachtelijk avontuurtje overleefden we in de auto (-10C) en evalueerden we nog even op deze avond. Conclusie: Dit gaat te ver. Die middag zijn we terug naar huis gereden om rustig aan de draad van het normale leven weer op te pakken.

Week 4 stond X-Qlusive alweer voor de deur. TOPFEEST!! Sowieso het beste indoorfeestje allertijden, en misschien wel meer dan dat. Had deze topper niet willen missen, ik kan er mee leven dat dit voorlopig even het laatste feestje was. <3

En toen.. Begon op maandag 21 januari DE zwar(t)e week: PA4 (grapjuuu). Dit is de week waarin ik moet laten zien dat ik echt afstudeerbekwaam ben, en dat de stage in Indonesie daadwerkelijk mag gelden als afstudeerstage (Lekker gepland Lau). Nou jongens en meisjes, ik zal jullie niet langer in deze onverdraaglijke spanning laten zitten:
Gisteren was het ''groene licht'' al meteen binnen!! Mijn mentor en tutor hebben besloten dat ik afstudeerbekwaam ben en dat ik dus deze zomer mijn papiertje heb. TOP!! Een hele druk van me af voor de rest van deze week.
De stage is dus goedgekeurd, verder is alles voor de PABO ook ingeleverd en in orde. Ik zeg: READY TO GO!

Verder zal ik jullie nog even de afloop van het BLOEDSTOLLENDE lariam-kuur-avontuur mededelen: er was niets aan de hand. Geen roze olifantjes of andere taferelen. Ik maak die kuur dus gewoon af als ik daar ben.

Last but not least:
Het voorlopige lijstje voor de rondreis:

- Lombok
- Java
- Bali
- Gili-islands
- Jakarta
- Raja Ampat eilanden
Valt mee te leven toch?

Done: Laatste taalles gehad, survivaltips leraar aangehoord, PA4 behaald, allerlaatste noodzakelijke spulletjes gekocht
To do: Koffer inpakken (Ja, nog steeds..), as zaterdag afscheidsfeestje voor familie, as zondag afscheidsborrel voor vriendinnetjes, kamer leegruimen en schoonmaken voor de tijdelijke nieuwe bewoonster, nog drie dagen volle gas stage lopen bij m'n droppies.

Dit was het weer,
Toodaloo x

  • 22 Januari 2013 - 22:01

    Steffie:

    Hahaha mooi verslag maat!!

  • 22 Januari 2013 - 22:06

    Jinja:

    Heel veel plezier meid
    ik zal die "two-hands-on-one-belly-mate" wel eens ff goed gezelschap houden als jij weg bent
    X

  • 22 Januari 2013 - 22:23

    Anne:

    En dan loop ik alleen, zonder lau menne moat. Ik heb toch wel een beetje heimwee naar Laura gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat door en dan denk ik aan Lau'tja, want daar brandt altijd licht! Maar weet dat moriaan altijd in je gedachte is, dat ze altijd moet laachen als een baske en dat haar banger hart verholpen wordt door memorable verhalen! Spele songtekst voor jouw moat, gonna miss u!

  • 23 Januari 2013 - 12:23

    Miranda:

    Goed verhaal vriendin, ik heb de gedachte dat je weg gaat al een hele tijd genegeert en weggestopt. Maar nu wordt het echt, je gaat ons een hele lange tijd verlaten en ik ga je echt heel erg missen..(L)

  • 01 Februari 2013 - 08:13

    Jolanda:

    Hoi laura,
    Nou meid daar ben je dan, in het verre Indonesië .
    Ik wil je heel veel plezier wensen.
    En haal eruit wat erin zit;-)
    Liefs Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 Nov. 2012
Verslag gelezen: 664
Totaal aantal bezoekers 15321

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Indonesië 2013

Landen bezocht: